Algemene Ledenvergadering 2017

Updated: november 29, 2017

Verslag vanuit de Commissie Communicatie

Op 20 november jl. zijn de leden van de vereniging samen gekomen voor de Algemene Ledenvergadering van v.v. Brederodes. Hèt moment van het seizoen dat het bestuur terugblikt op de activiteiten die binnen de vereniging zijn ontplooid, de activiteiten van de verschillende commissies worden belicht en waar de financiële stand van zaken uitgelicht worden. We kijken terug op een geslaagde ALV met ruim 80 aanwezige leden. In dit bericht een uiteenzetting van de belangrijkste onderwerpen die zijn besproken.

Gebeurtenissen 2016-2017

Het afgelopen seizoen is er weer het nodige gebeurd. Het afgelopen seizoen was het laatste seizoen met een zondagselectie. In het huidige seizoen is er voor het eerst in de historie van v.v. Brederodes geen zondagselectie elftal. Het 1e elftal is na het kampioenschap in 2016 ingedeeld in de 2e klasse district Zuid 1. Het seizoen is van start gegaan met Charly Olf als hoofdtrainer voor het 1e elftal.

Het tweede elftal met trainer Erik van Mourik speelde na hun promotie in 2016 een klasse hoger waardoor zij in de A-categorie kwamen. De Zondag 3 werd kampioen en zijn gepromoveerd.

Zaal 1 en Zaal 4 zijn kampioen geworden. Het kampioenschap van Zaal 1 zorgde voor promotie naar de 1e klasse.

Het WK Adoptie kids dat in de zomer op ons sportpark werd georganiseerd en een groot succes was, zal een terugkerend evenement zijn voor minstens twee edities.

Werkzaamheden commissies

De voorzitter licht de activiteiten toe van een aantal commissies.

De bezetting van de jeugdcommissie is recentelijk veranderd. Met de nieuwe voorzitter Corina den Besten, konden zij voortvarend van start met de door de KNVB geïntroduceerde nieuwe spelvormen en het digitale wedstrijdformulier welke is aangepast naar een APP versie. Ook de organisatie rondom de Grote Clubactie, het 9 x 9 toernooi en het pupillentoernooi waren een groot succes.

De IJT commissie organiseerde dit voorjaar het 42e internationale jeugdtoernooi. Voor het eerst hebben daar ook meidenteams aan meegedaan.

De beheer commissie heeft diverse projecten gerealiseerd waaronder het aanbrengen van LED verlichting, reparatie van de onderstellen van de terrastafels, het verven van de kantine, kleedgebouw, blokhut etc..

Aan het begin van 2017 is in de kantine het nieuwe kassasysteem in gebruik genomen. Het is sindsdien mogelijk met pin te betalen. De vereenvoudiging van de administratie, controle van de bar-omzet en het gebruikersgemak zijn hiermee sterk verhoogd.

Over 3,5 jaar bestaat v.v. Brederodes 100 jaar. Daarom wil het bestuur een jubileumcommissie in het leven roepen. Belangstellenden kunnen zich hiervoor melden bij één van de bestuursleden.

De voorzitter doet een dringende oproep je aan te melden voor diverse vrijwilligersfuncties binnen de diverse commissies. Alle handjes helpen!

Beleid
Het technisch jeugdbeleidsplan is geplaatst op de website van v.v. Brederodes. Het is een belangrijke leidraad voor onze jeugdopleiding.

Samenstelling bestuur

Het bestuur bestaat uit de volgende personen:

Voorzitter                                                                     Hans van Breukelen
Vicevoorzitter                                                              Taki Anastassiadis
Secretaris                                                                      Edwin Roelofs
Penningmeester                                                          Peter van Dijk
Jeugdvoorzitter                                                           Corina den Besten
Bestuurslid Technische Zaken                                 Hans van Doorn
Bestuurslid beheerzaken                                           Martin van der Waal
Bestuurslid Zaal en Algemeen                                  Mathijs Huisman
Adviserend Lid en Communicatie Commissie      Louise van der Horst

Jubilarissen
Dit jaar kent v.v. Brederodes 18 jubilarissen. Van harte gefeliciteerd!

25 jaar lid;           Marcel Bakker, Kai van Breukelen, Marcel van Daalen, Robin Stroo, Renaldo Lakerveld, Rudi Veen en Kevin Kroeze
40 jaar lid;          Jan van Gils, Marcel Akkerman, Erik van Mourik, Marco Wakkermans en Michel Lukassen.
50 jaar lid;           Henny Steehouwer, Henk de Groot, George Knoop en Cees Smits.
60 jaar lid;           Caspar Gun en Hans Binneveld.

Wat kwam er nog meer ter sprake?
De taptoe is aan bod gekomen. Het succes van deze sfeervolle activiteit zal in september 2018 een vervolg krijgen. Langs de voetbalvelden heeft de gemeente nieuwe hekken geplaatst en de aarden wal bij het hoofdveld is opgehoogd. Het bestuur heeft besloten de nieuwbouw van het clubhuis voorlopig uit te stellen.

Laat een reactie achter